Het jaaroverzicht van 2018!

We staan alweer aan het eind van 2018. Tijd voor een jaaroverzicht!

• De eerste baby van 2018 werd geboren op 7 januari.
  • 1 mei vierden we met een high-tea ons 1-jarig bestaan. We denken er over hier een traditie van te maken 😉
  • 12 mei hebben we ter ere van ons 1-jarig bestaan de verwendag georganiseerd. Mama’s (In Spe) konden zich in de watten laten leggen. Het was een groot succes met een gezellig drukke opkomst.
  • De drukste dag bleek van 28 op 29 mei: er werden 5 meisjes geboren!
  • In 2018 hebben we vele scholingen gevolgd. Van het fertiliteitssymposium in Amsterdam tot gezamenlijke scholingen dicht bij huis.
  • Vaak krijgen we de vraag: wat als er meerdere baby’s tegelijkertijd komen? Dat gebeurde het afgelopen jaar 2 keer. En ja, voor een bevalling komen wij graag ons bed uit!
  • Verloskunde kent gelukkige maar ook verdrietige momenten, hier willen wij ook bij stilstaan.
  • Er zijn twee kerstbaby’s geboren: 1 op eerste én 1 op tweede kerstdag.
  • Zou de laatste baby van 2018 het mooie mannetje van afgelopen nacht (30 december) zijn?

2019 In Spe

• Eline zal de komende maanden nog stage lopen voor haar echo opleiding.
  • Vanaf 2019 treden wij toe tot het ‘IGO’ Deventer (Integrale Geboortezorg Organisatie). Naast administratieve veranderingen zal dit voor onze zwangeren inhouden dat we nog beter gaan samenwerken met de gynaecologen van het Deventer Ziekenhuis. Samen voor kwalitatieve, laagdrempelige maar zinnige zorg!
  • Wij breiden vanaf januari de spreekuurdagen uit!
  • FTKW gaat verbouwen en wanneer de verbouwing voltooid is zullen wij meerdere kamers gaan huren. Daarbij wordt een eigen ingang en wachtkamer gerealiseerd.

Het was een mooi, druk en gezellig jaar. Wij zijn dankbaar en blij met waar we staan en wat er nog komen gaat. Bedankt voor jullie vertrouwen in ons!

Wij wensen jullie een goed uiteinde en een heel mooi, gezond en gelukkig 2019!